پایگاه مردمی اطلاع‌رسانی دکتر عسکر جلالیان

۶ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

تحقق شعارسال با عزم جدی و جهادگرانه

نماینده ادوار دیر، کنگان، جم و عسلویه و عضو هیات علمی دانشگاه و مدیرکل پارلمانی وزارت دادگستری گفت: برای تحقق شعار راهبردی سال ۱۳۹۸ با عنوان «رونق تولید» لازم است مدیران کشور با عزم جدی و جهادگرانه به میدان کار و تلاش بیایند و با تمام وجود، بهره از ظرفیتهای بی بدیل نخبگان جوان؛ دستاوردهای فناوریهای جدید، شرکتهای دانش بنیان و راهبردهای خلاقیت راه رونق تولید و ایجاد ظرفیتهای کارآفرینی را برای مردم هموار کنند.

  • ۰ نظر

    رابطه مالی وزارت نفت با دولت در بودجه ۹۰

    عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان این که در تدوین لایحه بودجه ۹۰ با دستگاه‌های اجرایی مشورت نشده است، گفت: مشکل اصلی وزارت نفت با بودجه سال ۹۰ شفاف نبودن رابطه مالی آن با دولت است و هنوز رابطه مالی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نفت هم با خود این وزارتخانه مشخص نیست.

  • ۰ نظر

    مصوبه اختصاص ۵۰ درصد ظرفیت اشتغال بوشهر به نیروهای بومی

    عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اجرای مصوبه وزارت نفت در ارتباط با اختصاص ۵۰ درصد از ظرفیت اشتغال منطقه به نیروهای بومی را خواستار شد.

    به گزارش خبرنگار صدای بوشهر، “عسگر جلالیان” اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی باید از ظرفیت موجود در استان و به‌ویژه پارس‌جنوبی نهایت استفاده را ببریم و باید راه را برای توسعه و عمران و آبادانی استان بوشهر هموار کنیم.

  • ۰ نظر

    همایش بین‌المللی تروریسم

    مدیرکل حقوقی وزارت دادگستری در اختتامیه همایش بین‌المللی «ابعاد حقوقی-جرم‌شناختی تروریسم» در دانشگاه علامه طباطبائی، گفت: امروزه دیگر بمب اتم قدرت نمیآفریند بلکه در بسیاری از عرصه‌‌ها قدرت را کاهش میدهد و در فقه دینی، روایات و احادیثما؛ «اسلام» سدی در مقابل اقدامات تروریستی است.

  • ۰ نظر

    سیاسی‌کاری‌هایی که نفس مردم را به شماره انداخت

    چرا ‌بنزین وارداتی به داد آلودگی هوا نرسید؟

    «هوا آلوده است»؛ این را لازم نیست کارشناس هواشناسی از روی نقشه و بررسی ایستگاه های سنجش اعلام کند، کافی است در یکی از کلانشهرها از خانه بیرون بیاییم و در هوای باز نفس بکشیم تا سنگینی هوا را حس کنیم. چیزی که طبق وعده خانم ابتکار، قرار بود این زمستان هرگز تجربه اش نشود…

  • ۰ نظر

    شوری آب گتوند برای بخش کشاورزی فاجعه است

    عضو کمیسیون انرژی مجلس در واکنش به شوری آب گتوند، گفت: اتفاقی که برای سد گتوند در سال حمایت از تولید و سرمایه ملی درحال رخ دادن است، برای بخش کشاورزی یک فاجعه است .

  • ۰ نظر