پایگاه مردمی اطلاع‌رسانی دکتر عسکر جلالیان

۷ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

روز صنعت دفاعی

دستاوردهای بزرگ و تحسین‌برانگیز حوزة صنایع دفاعی کشور جز با ایمان، خودباوری و روحیة جهادی شدنی نبود. اعتماد به نیروهای متخصص بومی و متعهد می‌بایست به‌عنوان یک اصل در سیاست‌های کلی تمامی بخش‌های اجرایی و تقنینی کشور قرار گیرد.

۳۱ مردادماه، روز صنعت دفاعی کشور مبارک

  • ۰ نظر
    • پنجشنبه ۳۱ مرداد ۹۸

    سالروز به آتش کشیدن سینما رکس


    بخشی از پیام حضرت امام (ره) در پی حادثه‌ی اسفناک سینما رکس آبادان به مردم این شهر:

    «دریافت خبر بسیار فجیع به آتش کشیدن چند صد نفر هموطنان ما با آن وضع حساب شده موجب تأثر و تأسف شدید گردید. من گمان نمى‏کنم هیچ مسلمانى بلکه انسانى دست به چنین فاجعه وحشیانه‏اى بزند جز آنان که به نظایر آن عادت نموده‏اند و خوى درندگى و وحشیگرى، آنان را از انسانیت بیرون برده باشد

    یاد قربانیان بی‌گناه فاجعه هولناک سینما رکس ابادان گرامی

  • ۱ نظر
    • دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸

    روز عرفه

    کیست تا کشتی جان را ببرد سوی نجات
    دست ما را برساند به دعای عرفات
    عرفات، سرزمین اشک‌ها، بیت‌الحرام بندگی و زمزم خلوص، همان جا که حسین‌بن علی حج را وانهاد تا کعبه‌ای دیگر بنا سازد، آن‌جا که قدم‌ها هروله شوق الهی دارند؛ و کمی آن سوتر، بیابان خُم نمایان است؛ همان جا که غدیر پدید آمد تا رهروان حقیقت، راه از بی‌راه باز شناسند. فاصله‌ی عرفات تا خم، یک بلی دیگر است؛ که صدای هل من ناصر ینصرنی هنوز به گوش می‌رسد، به وسعت کربلا، به وسعت عرفات، به وسعت ارض خدا.
  • ۰ نظر
    • يكشنبه ۲۰ مرداد ۹۸

    روز خبرنگار

    باسمه تعالی

    «ن والقلم و ما یسطرون»

    خبرنگاران عزیز روزتان مبارک

    هفدهم مرداد روز بزرگداشت تلاشگران عرصه‌ اندیشه و قلم را حضور خبرنگاران عزیز کشور بویژه استان بوشهر خاصه در شهرستانهای عسلویه کنگان دیر جم تبریک عرض می‌نمایم ضمن پاسداشت یاد شهید محمود صارمی و دیگر شهدای خبرنگار، تلاش شما عزیزان را در اطلاع‌رسانی صادقانه و مسئولانه ارج نهاده و دست یکایکتان را در جهت تعامل و همکاری سازنده به گرمی می‌فشارم. 

  • ۰ نظر
    • پنجشنبه ۱۷ مرداد ۹۸

    سالروز عملیات مرصاد

    حضرت امام خمینی (ره):

    «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره به فراموشی سپرده شوند

    پنجم مرداد سالروز عملیات غرورانگیز، پیروزمندانه و عزت‌آفرین مرصاد و خلق حماسه‌ای کم‌نظیر در جهت تثبیت اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و مبارزه با جریان نفاق به دست توانای فرزندان سلحشور ایران زمین است.

    اندوخته‌های ملت سرافراز ایران از سرمایه رشادت فرزندان غیورش در طول هشت سال دفاع مقدس، کم‌نظیرترین پشتوانه‌های اقتدار و افتخار است. به هر برگی از این دفتر زرین غیرت و دلاروی به نام هر عملیات غرورآفرینی که می‌رسیم، عقل و دل در برابر عظمت ایمان و استقامت رزمندگان ادای احترام می‌کند؛

  • ۰ نظر

    سالروز نخستین اقامه نماز جمعه

    بسم‌الله الرحمن الرحیم

    امروز پنجم مرداد سالروز اقامه‌ی نخستین نماز جمعه به فرمان حضرت امام خمینی و به امامت حضرت آیت‌الله طالقانی است. نماز جمعه بیتردید از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی مردم ایران است که نقشی بی‌بدیل در ترویج فرهنگ دینی در سطح جامعه داشته است. نماز جمعه در کلام رهبر انقلاب جزء موضوعات کهنه نشدنی است، نماز اجتماع است، نماز آگاه‌سازی و روشنگری آحاد مردم است. فریضه‌ی نماز جمعه به عنوان نمادی از عزت، اقتدار و وحدت میان آحاد جامعه اسلامی و مسئولان، مهم‌ترین مصداق همدلی در کشور محسوب شده و تکیه‌گاهی است محکم برای نظام و انقلاب. ائمه جمعه در شهرستان‌ها و مناطقی که در آن‌جا نماز جمعه اقامه می‌شود، نقشی ارزشمند در حل مشکلات منطقه و ترویج فرهنگ تسامح و تساهل و نیز پاسخگویی در امور اجرایی داشته‌اند.

  • ۰ نظر
    • جمعه ۴ مرداد ۹۸

    شیخ عباس عاشوری

    پیام تسلیت دکتر جلالیان در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ عباس عاشوری:
    انا لله و انا الیه راجعون
    درگذشت عالم پارسا و پرهیزگار حاج شیخ عباس عاشوری را به عموم مردم مؤمن و عزیز استان بوشهر به‌ویژه شهرستان کنگان و تمامی ارادتمندان آن روحانی بزرگوار، مخصوصاً خاندان محترم آن مرحوم، تسلیت عرض می‌نمایم.
  • ۰ نظر
    • چهارشنبه ۲ مرداد ۹۸